i love you; like crazy.


jenn | twenty | philadelphia




cutest place on the island 馃構

cutest place on the island 馃構


posted 2 days ago
can I get a hell yah 鉁岋笍

can I get a hell yah 鉁岋笍


posted 3 days ago6 notes 路
nothing like spending a perfect day at beach with my best friend 馃懎馃挄馃槑鉁岋笍馃寠 (at 96th Street Beach)

nothing like spending a perfect day at beach with my best friend 馃懎馃挄馃槑鉁岋笍馃寠 (at 96th Street Beach)


posted 5 days ago1 notes 路

I’ve literally been asked out three times in one week what is the world coming to


posted 2 weeks ago

View of a cloudy Edinburgh from Edinburgh Castle 

View of a cloudy Edinburgh from Edinburgh Castle聽


posted 2 weeks ago491 notes 路 via annabellz-foto

i’m pretty sure one of the servers at work asked me out tonight.


posted 2 weeks ago2 notes 路

"Well, you just have to make sure you鈥檙e choosing. I just don鈥檛 want be living a life where I鈥檓 not choosing stuff." - Breathe In (2013)


posted 2 weeks ago79 notes 路 via andydwyerisms 路 漏 mashamorevna

today was such a good day at work, like one manager told me how cute i looked, and the hot bartender talked to me again, and all the waitresses are really precious and i love them and we all gossip together, and my other manager must have told me like six times how i was his favorite host even if I’ve only been there for a few weeks, and i think im gonna hang out with one of the servers soon, and yeah just such good things okay 馃槉馃槉馃槉


posted 2 weeks ago

radtracks:

knights of cydonia // muse

no one鈥檚 gonna take me alive
the time has come to make things right
you and i must fight for our rights
you and i must fight to survive

MuseKnights of Cydonia
posted 3 weeks ago859 notes 路 via radtracks
Anonymous said: Maybe I’m overthinking this (probably am) but that whole scene where Violet blew up made me so uncomfortable (even now). I think it’s probably because I have this irrational fear of getting fat and here this girl LITERALLY swells up fatter and fatter til she’s completely round. I legit had nightmares! Am I the only one?? I feel so stupid haha but seriously does that make sense? What do you think? :/

hahahah no I totally understand that anxiety towards the scene. it’s pretty uncomfortable to think about, but it’s also so unrealistic so I think you’re good. don’t worry, friend :)


posted 3 weeks ago

remember when i watched dead poets society thinking it was gonna be a happy movie…….


posted 3 weeks ago2 notes 路
Anonymous said: lmaoooo you would HAVE TO chew some of that gum! I think your reaction to being inflated would be the funniest

hahahahaha I wouldn’t be so amused. this a wild conversation. anyway, who are you, friend?


posted 3 weeks ago
Anonymous said: lol why what would you do with some of that gum?? would you chew it? :D

definitely not!


posted 3 weeks ago
Anonymous said: haha I just want to say something totally random, I WISH that gum was real! The gum that made Violet swell up into a big fat blueberry, I would use it to make sooooo many girls bloat up all round like her! LMAO MUWAHAHAHAHA

hahahaha so maniacal. no one would hang around you if you kept turning girls into giant blueberries.聽


posted 3 weeks ago1 notes 路
Anonymous said: Sucks to be that girl dressed up all pretty in a crop top and a skirt when her body suddenly starts inflating like a big balloon/blueberry

hahaha I guess that would suck. good thing I don’t realistically have to worry about it!


posted 3 weeks ago1 notes 路